Dying Light 2: Stay Human (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Techland
Uitgegeven door Techland

Het virus heeft gewonnen en de beschaving is teruggeworpen in de Middeleeuwen. De Stad, een van de laatste nederzettingen, staat op instorten. Gebruik je gevechtstechnieken om te overleven en de wereld vorm te geven. Alles draait om de keuzes die jij maakt. Dying Light 2: Staying Human is een open-wereld actiegame die zich afspeelt in een geïsoleerd stedelijk landschap tijdens de zombie-apocalyps. Je speelt als Aiden Caldwell, een freelance runner die verschillende klusjes opknapt voor de inwoners van The City, een van de laatste menselijke nederzettingen in Europa.

• vanaf 7 december te koop voor de PC
  • vanaf 7 december te koop voor de PlayStation 4