Operation: Tango (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Clever Plays
Uitgegeven door Clever Plays

Operation: Tango is een coöperatief spionage-avontuur waarin jij en je vriend(in) worden uitgedaagd om gevaarlijke missies over de hele wereld uit te voeren in een hightech wereld van de nabije toekomst. Als een exclusief team van twee, worden jij en je partner AGENT en HACKER, in een tandem werkend om een high-tech wereldwijde dreiging op de knieën te krijgen. Met alleen je stem als link is teamwork cruciaal, en communicatie is de sleutel!