The Colonists (2018)

Macintosh / PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Strategy

Ontwikkeld door Codebyfire
Uitgegeven door Mode 7 en Auroch

The Colonists is een ontspannend stedenbouwspel. Help deze schattige robots bij het bouwen van hun droomnederzetting. Elke bot heeft een taak te vervullen, van het oogsten van gewassen en vissen in het meer tot het vervoeren van hulpbronnen en het ontdekken van verre landen. Je gaat door drie verschillende tijdperken terwijl je infrastructuur voor je kolonie bouwt door weg-, boot- en treintransportsystemen te bouwen. Help ze samen te werken om geautomatiseerde harmonie te bereiken.