RoboPhobik (2020)

Xbox One / Nintendo Switch / PC

Ontwikkeld door Haruneko
Uitgegeven door Haruneko

In het begin van de jaren 70 creëerde de regering een geheime experimentele robotstad, bestuurd door een supercomputer genaamd PAL 9000. Op een dag raakte PAL 9000 de controle kwijt, en kwam in opstand tegen zijn makers. Hij nam alle wetenschappers gevangen en begon een kwaadaardig plan om de wereld over te nemen. Om de controle over PAL 9000 en zijn robots terug te krijgen, is een speciaal team van zeer bekwame agenten samengesteld: sommigen van hen zijn de Stad al binnengedrongen en zitten er gevangen. Als Julie, een beginnende agente, is het je doel al je teamgenoten te vinden en het kwaadaardige PAL 9000 te verslaan.