Sumire (2021)

PC / Nintendo Switch

Ontwikkeld door GameTomo
Uitgegeven door GameTomo en Sumire

Sumire is een indie-avontuur met een rijke verhaallijn, waarin je één dag van alles beleeft in een pittoresk Japans dorp. Op deze betoverende plek ontmoet een ontgoocheld meisje, Sumire, een ondeugende geest die een deal met haar sluit om haar diepste wens in vervulling te laten gaan. Maar om deze wens in vervulling te laten gaan, moet ze in ruil daarvoor een reeks taken volbrengen voordat het nacht wordt en deze bijzondere dag ten einde komt.