War-Torn Dreams (2020)

Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door Playstige
Uitgegeven door Playstige

War-Torn Dreams is een 2D Story-Rich, Side Scrolling Action Game, dat zich afspeelt in de woestenij van de VS, geplaagd door constante oorlog. Na de ineenstorting van de economie, de regering en de samenleving moet je zwaarbewapende milities, wetteloze bendes, gevaarlijke straten, verlaten gebouwen en ondergrondse bunkers trotseren op je zoektocht om levend te ontsnappen uit deze post-apocalyptische woestenij. De weg naar een nieuw leven is geplaveid met gevaar, hoop en constante herinneringen aan alles wat verloren is gegaan. Je gaat de bendes en milities bestrijden om te overleven en je kunt ervoor kiezen om andere overlevenden te helpen die vol zijn van hun eigen persoonlijke ellende, hoop en dromen, waarbij iedereen probeert de volgende zonsopgang te zien in deze chaotische woestenij.