Oxenfree II: Lost Signals (2021)

PC / Macintosh / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Night School
Uitgegeven door MWM

Vijf jaar na de gebeurtenissen uit de eerste game, volgen we dit keer de tiener Riley, terwijl ze een mysterieus radiosignaal onderzoekt, die haar geboortestadje Camena lijkt te kwellen. Al snel realiseert Riley zich dat er meerdere signalen zijn, allen afkomstig van dezelfde plek. Kan Riley de bron van de vreemde signalen vinden voordat ze de stad naar de rand van waanzin drijven?