Knockout City (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Sports / Action
multi player / online

Ontwikkeld door Velan

Werk samen en vecht tegen rivaliserende Crews in Knockout City, hoofdstad van epische trefbalgevechten. Zet je schrap voor een intense competitie met een geheel nieuwe kijk op teamgebaseerde multiplayer-games. Pas je personage aan en vorm een Crew met vrienden. Schakel tegenstanders uit met verbluffende trickshots en gecoördineerd teamwerk, terwijl je de ballen ontwijkt en vangt die over de kaart vliegen.

Deze is een tijdje gratis geweest voor PS4 (ik geloof dat je het nu nog max 2 dagen gratis kunt doen). Een verrassend geinig spel. Het is een soort 3rd person shooter, maar dan met trefbal ipv geweren. Ballen proberen te vangen, tegenstanders beuken of obstakels ontwijken kon lachen zijn om te doen. Ikzelf raakte er echter na een paar potjes erop uitgekeken. Heb dat met bijna alle online games eigenlijk. Doelloos potje na potje spelen vind ik in de regel niet leuk, tenzij de hoofdgameplay superieur is of het met vrienden is.

Je kunt het spel nu gratis spelen maar je kunt niet hoger dan level 25 daarna kun je hem kopen. Dit ga ik zeker even doen het ziet er vermakelijk uit.

Knockout City ziet er vermakelijk uit maar ik vind het vies tegen vallen, er is maar weinig uitdaging en het word al snel een suf en herhalend gebeuren. Ik speel 10 keer liever Splatoon (2015).