Space Crew (2020)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Strategy / Action

Ontwikkeld door Runner Duck
Uitgegeven door Curve Digital

In dit vervolg op Bomber Crew neem je je dappere bemanning mee naar de uithoeken van de ruimte. Schrijf je vandaag nog in voor de UDF en schiet naar nieuwe hoogten! Met de United Defense Force krijg je de mogelijkheid om campagne te voeren over het hele heelal, om onze Aarde te verdedigen. Het is jouw verantwoordelijkheid om te helpen voorkomen dat de hele mensheid van het intergalactische toneel wordt weggevaagd, door de buitenaardse dreiging, enkel bekend als de Phasmiden, tegen te houden.