Dungeons & Dragons: Dark Alliance (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Tuque
Uitgegeven door Wizards of the Coast

Frost Giants vullen de vlakten en wraakzuchtige draken zwerven ongecontroleerd door Icewind Dale, terwijl de binnenvallende legers van het kwaad elke dag sterker worden. Nu is het aan vier legendarische helden om de aanval van wezens af te slaan en zich te verdedigen tegen het duister. Kies een van de vier helden, Drizzt Do’Urden, Catti-brie, Wulfgar of Bruenor Battlehammer, en duik in de wereld van Dungeons & Dragons, in deze explosieve RPG vol realtime gevechten en dynamische coöp.

• vanaf dinsdag 22 juni te koop voor de PC
  • vanaf dinsdag 22 juni te koop voor de PlayStation 4