Trackmania (2020)

Racing

Ontwikkeld door Nadeo
Uitgegeven door Ubisoft

Trackmania is een racegame waarbij de speler zo snel mogelijk van start tot finish moet racen met een nadruk op snelle stunts. De gameplay is vergelijkbaar met die van TrackMania Nations, maar alle trackonderdelen zijn volledig vernieuwd en nieuwe ondergronden zijn toegevoegd zoals een ijslaag. Waar eerdere delen een permanente campagne hadden heeft Trackmania een seizoenscampagne van vijfentwintig tracks die elke drie maanden wordt vernieuwd.