Swordbreaker (2015)

Alternatieve titel: Swordbreaker: The Game

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / PlayStation Vita

Ontwikkeld door DuCats
Uitgegeven door DuCats, Drageus en Sometimes You

Je bent een avonturier die door het lot in een verlaten kasteel belandt. Je hebt alleen je favoriete zwaard en de resten van een oud harnas met een bijzonder onderdeel: een zwaardbreker. Begin aan het avontuur en probeer de obstakels en vijanden te overwinnen op de weg naar de schat die je zoekt. In dit interactieve verhaal bepaal jij elke handeling en beslissing. Het hangt volledig van jou af hoe het verhaal zich ontwikkelt en eindigt. Sommige handelingen kunnen je karma veranderen, en andere kunnen leiden naar de donkerste hoeken van het kasteel ... Kies je volgende stap zorgvuldig, want misschien is het wel je laatste!