Chernobylite (2019)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Simulation / RPG

Ontwikkeld door The Farm 51
Uitgegeven door The Farm 51 en All in!

Als een van de ex-medewerkers van de kerncentrale van Tsjernobyl, ben je wanhopig op zoek naar je mysterieus verdwenen geliefde. Probeer te overleven en onthul de verwrongen geheimen van de zogenaamde Exclusion-zone. Niet enkel de militaire aanwezigheid is je enige zorg in dit gebied... Bouw een team van overlevenden op, onthul de verwrongen geheimen van Tsjernobyl en overleef dit akelig avontuur vol samenzweringen, horror, liefde en obsessies.