Total Distortion (1995)

PC / Macintosh
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Pop Rocket
Uitgegeven door Pop Rocket en NAVIGO

Je hebt elke laatste cent uitgegeven aan het financieren van een dure muziekvideo-productietoren, om rock naar andere dimensies te brengen... Helaas is je plan hopeloos gefaald! In deze mix tussen adventure, muziekvideo-generator en zakelijke simulatie, is het aan jou om je fortuin terug te verdienen. Door muziekvideo's te maken en deze aan de verschillende radiostations rond het universum te slijten. Er zijn tientallen liedjes en videoclips beschikbaar. Verras de drie top producenten van muziektelevisie en sluit zo lucratieve deals met hen.