Dustborn (2021)

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Red Thread
Uitgegeven door Quantic Dream

Welkom in de Verdeelde Staten van Amerika! Het jaar is 2030, drie decennia na de mysterieuze gebeurtenis, nu enkel bekend als de Broadcast. In dit gevaarlijk post-infodemisch Amerika moet een bende buitenbeentjes en verschoppelingen een verdeeld continent doorkruisen om een ‚Äč‚Äčmysterieus pakket van Californië naar Nova Scotia te vervoeren. Leer door samen te werken elkaar, en jezelf, beter kennen in dit verhaalgedreven, road-tripping actieavontuur over hoop, liefde, vriendschap, robots en de kracht van woorden.

avatar van JonnieBrasco
Is deze al op enig platform verschenen? In Steam staat hij nog steeds op 'binnenkort verwacht'.