Lost Judgment (2021)

Alternatieve titel: Lost Judgment: Sabakarezaru Kioku

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Tijdens een rechtszaak onthult de verweerder plotseling informatie over een nog onontdekte moord. Dat brengt de detective Takayuki Yagami naar Yokohama. Hier aangekomen zal hij de zaak tot de bodem uit moeten zoeken en de neus van menig snode gast de zolen van zijn schoeisel dienen te laten zien.

waaah, nu komt er al een vervolg op deze spin-off van de Yakuza reeks. Kweezie reeks, ik heb nog alle hoofddelen op Kiwami 1 na door te spelen.

Daar sta je dan. De reeks telt inclusief spin-offs al ongeveer 10 delen of zo, en blijft blijkbaar de RPG route nemen vanaf nu. Ik heb 3, 4 en die 'Dead' op de PS3 maar zag dat ze (enkel digitaal) nu ook alle remasters op de Xbox One hebben inclusief nieuwe delen.

Ik vrees dat dat ding nog niet heel snel op pensioen gaat