Gensou Skydrift (2019)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4
Party / Racing

Ontwikkeld door illuCalab
Uitgegeven door Sony en Unties

In het mysterieuze gebied Gensokyo, ergens in Japan, wonen mensen en Yokai in een vreemde soort harmonie naast elkaar. Op een dag merken een paar meisjes dat hun geestesenergie verzwakt is. Yokai-specialist Reimu Hakurei en haar vriendin Marisa Kirisame zien iemand over een racebaan wegrennen. Een meisje is het bord en eentje is de ruiter. Wissel tussen personages! Gebruik spreukkaarten voor interactie, acceleratie en verdediging of gebruik de vernietigende Laatste Woorden. Er zij 20 circuits in heel Gensokyo, waaronder het Human Village, een luchtschip, het griezelige Scarlet Devil Manor, en de Hakugyokuro met de kersenbloesems.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.