King of Seas (2021)

PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC
Action / RPG

Ontwikkeld door 3DClouds
Uitgegeven door 3DClouds en Team17

King of Seas is een action-rpg die zich afspeelt in een dodelijke, procedureel gegenereerde piratenwereld. In een woest plot vecht je om terug te krijgen wat je is ontnomen en ga je op een episch avontuur in een fantastische wereld, vol met veldslagen, verloren eilanden en schatten. Een universum vol verbazingwekkende personages en adembenemende missies houden je vast terwijl je ernaar streeft de koning van alle piraten te worden.

Dit lijkt me een heel leuke game voor de Switch, previews zijn prima!

EDIT: zie dat er een demo voor is, die maar even spelen vanavond

avatar van bettafish14
Demo gespeeld, heb gemixte feelings, het is wel een beetje simplistisch van wat ik gezien heb van de demo. Lijkt mij meer zo game die je even een half uurtje aanzet als je ergens op moet wachten, maar niet iets waar je uren achter elkaar mee doorgaat. Grootste gemis is toch denk ik wel dat je tijdens dialogues geen audio hoort van de characters, het spel voelt hierdoor enorm stil aan.

Denk dat je het meeste hebt aan de deze game als je hem op de Nintendo switch koopt, puur om het feit dat je dan je Switch mee kan nemen in de bus of trein of iets dergelijks en je dit even aan kan zetten.

Altijd leuk die spellen in piraten stijl je weet van te voren al wat je ongeveer kan verwachten en nu Sea of Thieves (2017) ook wel de moeite waard is geworden door verschillende updates.
Maar ja daar vragen ze nog steeds 60 euro voor King of Seas lijkt me ook wel sfeervol en is maar 25 euro
even wachten op de recensies.