Gran Turismo 7 (2022)

PlayStation 5 / PlayStation 4
Racing

Ontwikkeld door Polyphony Digital
Uitgegeven door Sony

Gran Turismo 7 borduurt voort op 22 jaar ervaring met de beste spelonderdelen uit de hele reeks. Of je nu een competitieve racer bent, een verzamelaar, een tuner, een ontwerper van bestickering, een fotograaf of een arcadefan, als je een passie hebt voor auto's kom je aan je trekken met onderdelen die zijn geïnspireerd door het heden, het verleden en de toekomst van Gran Turismo. Van klassieke bolides en circuits tot de terugkeer van het legendarische speltype GT-simulatie. En als je gek bent van racen kun je oefenen en de strijd aangaan in de speltypen FIA Championships en Sport. Maar Gran Turismo 7 draait om meer dan racen alleen. Laat je van je creatiefste kant zien in het verbeterde tuning- en aanpassingsspeltype of verbeter je vaardigheden en racestrategieën in Rijschool.

Echt weinig over bekend nog steeds, behalve dan dat het een mix wordt van de oude GTs en GT Sport en dat het er bizar mooi uit gaat zien.

Ik heb er alle vertrouwen in en kan niet wachten tot het uitkomt haha

Wordt voor mij de aankopen ivm de PS5

Nu ook voor PS4 komt ie!

avatar van Oude Observator
centurion81 schreef:
Nu ook voor PS4 komt ie!

Heel goed nieuws want ik denk dat ik nog wel een paar jaar ga wachten vooraleer ik een PS5 aanschaf.

Oude Observator schreef:

Ik denk dat het nog een paar jaar gaat duren voordat er een beschikbaar komt voor mij

Wil deze echt spelen op de PS5, Ben benieuwd wat de ps4 versie dan betekend ... als je deze voor de PS4 aanschaft krijg je dan een patch oor de ps5 of iets dergelijks? Of is het echt een ander versie?