Gran Turismo 7 (2022)

PlayStation 5 / PlayStation 4
Racing

Ontwikkeld door Polyphony Digital
Uitgegeven door Sony

Gran Turismo 7 borduurt voort op 22 jaar ervaring met de beste spelonderdelen uit de hele reeks. Of je nu een competitieve racer bent, een verzamelaar, een tuner, een ontwerper van bestickering, een fotograaf of een arcadefan, als je een passie hebt voor auto's kom je aan je trekken met onderdelen die zijn geïnspireerd door het heden, het verleden en de toekomst van Gran Turismo. Van klassieke bolides en circuits tot de terugkeer van het legendarische speltype GT-simulatie. En als je gek bent van racen kun je oefenen en de strijd aangaan in de speltypen FIA Championships en Sport. Maar Gran Turismo 7 draait om meer dan racen alleen. Laat je van je creatiefste kant zien in het verbeterde tuning- en aanpassingsspeltype of verbeter je vaardigheden en racestrategieën in Rijschool.

Ga wel steeds meer en meer genieten van deze game. Speel hem erg veel de laatste tijd. Heb alle licenties gehaald en ben bij café taak 35.

Wilde onderstaande ook even uitproberen om wat credits op te toppen, maar heb blijkbaar de Tokyo Expressway WTC 600 nog niet. Hoe unlock ik deze?

-marco- schreef:

Volgens mij is alles fully unlocked als je door het hele cafe heen bent...nog ff doorzetten dus

Mijn vriendin heeft nu voor het eerst in d'r leven dat ze gamen leuk vindt door met stuur rondjes te rijden in GT7. Gisteravond om de beurt twee uur bezig geweest, alleen maar time trial op Lago Maggiore in Gr4 Atenza

Word gelukkig al wel snel handiger met stuur...vind vooral het terug op de weg geraken na een spin veel langer duren en jngewikkelder dan met controller.

...rondetijden nog niet om over naar huis te schrijven maar dat komt vast ook vanzelf

avatar van harm1985
Het YouTube kanaal Unleashed Drivers heeft goede tips voor The Human Comedy. Je moet nog steeds wel zelf rijden, maar het helpt wel.

Heb nu de eerste 6 goud, 7e zilver, maar dat komt omdat ik een paar keer ben gespind in de regen. De AI is wat wisselvallig. Soms heel snel, dan ineens weer erg langzaam in een nieuwe sessie.

avatar van harm1985
Na 7 keer goud lijkt de race op Lago Maggiore een haast ondoenlijke taak. De AI is bizar snel een tactisch zijn er weinig opties.

Of je nou met de Peugeot of Renault GT3 rijdt, twee stopper met mediums of één stopper met hard, je hebt rondetijden van 1:59 laag nodig om te winnen. De AI is nogal inconsistent, zo rijdt de BMW M3 een 1:57 voor zijn banden eraan gaan en de NSX op het eind een 1:55!

Ben uiteindelijk 15e geworden, maar met 37 seconden achterstand op de nummer 14, had twee spins en wat slordige rondjes, maar zonder dat was het niet veel beter geweest.

Beetje jammer.

Iemand nog tips mbt welke auto te gebruiken voor menubook 39, world GT series championship?

Zonder al teveel tuning

avatar van harm1985
Ik heb de 97 Supra gebruikt, maar de Peugeot RCZ Gr. 3 is ook erg goed.

Ik heb een Mazda VGT Gr3 gebruikt, die had ik per ongeluk gewonnen in de tombola

avatar van harm1985
Als een gr. 3 auto niet verplicht is (weet het niet meer precies) kun je ook de Tomahawk gebruiken

Gelukt hoor en nu de credits op toppen met de Tokyo WTC 600

Krijg 825.000 per keer. Heb een gemiddeld lap tijd rond de 1.30, dus reken uit je winst

Jammer dat ik toch de pits moet gebruiken om te tanken

Btw, kan je die pits afbreken, heb bv. niet een hele volle tank nodig..

avatar van harm1985
Eenvoudig op te lossen: handmatig schakelen en dan in de 7e versnelling laten staan.

Laatste dag om de SRT Tomahawk methode te grinden, word waarschijnlijk morgen gefixed. Heb er toch twee mooie auto’s door kunnen aanschaffen ( Bugatti Veyron 16.4 ‘13 en Ferrari FXX K ‘14 )

Btw, WTF met die roulette prijzen!!!! Komen zolang ik de game speel (en heb al heel wat roulette spins gehad ) ALTIJD op de minst waardevolle prijs!!!
Dat moeten ze ook echt fixen!

Tomahawk PP “glitch” is nog steeds niet gefixed

En toch weer 0,5 erbij, omdat ik toch wel enorm geniet van deze game!

Inmiddels precies twee maanden verder. De game heeft wel wat mooie updates gehad, gisteren weer even een paar uurtjes gespeeld!

- Wat nieuwe menu's in het GT Café
- Wat nieuwe wagens
- Watkins Glen track is toegevoegd
- Sport Mode heeft een soort medaille-systeem gekregen, je kwalificatierondes worden nu meegeteld voor je dagelijkse kilometers, top 5 finishes worden geregistreerd. Ook zag ik dat je bij Daily Races een auto kunt lenen ipv je eigen auto gebruiken.

Al met al genoeg om mijn aandacht weer even vast te houden!