Skyland: Heart of the Mountain (2019)

PC / Macintosh / Android / Apple iOS / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Cordelia en Artifex Mundi
Uitgegeven door Artifex Mundi

Ga met je zuster Adrianne op pad in de wereld gebouwd op de schouders van slapende giganten, om een angstaanjagende vernietiging te voorkomen die de wereld onomkeerbaar kan veranderen. Verken de geschiedenis van een vergeten beschaving om het volk van Skyland te redden en ontrafel het mysterie van je vaders dood.