Heal (2020)

Alternatieve titels: Heal: Console Edition | Heal: Pocket Edition

Apple iOS / Android / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One / Xbox Series X/S / PlayStation 5

Ontwikkeld door Jesse Makkonen
Uitgegeven door Jesse Makkonen en Ratalaika

Heal is een zijwaarts scrollende 2D experimentele avonturengame, die thema's als ouderdom en dementie verkent. Het verhaal wordt voortgedreven door een krachtige obscure atmosfeer en instructies en er worden weinig dialogen gebruikt. Ontwaak uit een droomloze slaap, ontdek de mysteries van je omgeving en los puzzels op.