Football Drama (2019)

Macintosh / Apple iOS / PC / Android / Nintendo Switch
Adventure / Sports

Ontwikkeld door Open Lab
Uitgegeven door Open Lab

Jij bent Rocco Galliano, de nieuwe coach van het Calchester Assembled Football Team. Dit is je comeback als voetbalcoach na het abrupte einde van je trainerscarrière zeven jaar gelden. Manage je team, je ongemakkelijke leven en probeer wedstrijden te winnen in dit bestuurlijke en verhalende spel. Je moet leiding geven en leven in dit universum, omgaan met de vreemde levensstijlen van je spelers en voorzitter Boris Aluminovitch. Probeer het THIEFA League Championship te winnen aan het roer van Calchester Assembled.