Stranded Deep (2015)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Beam Team
Uitgegeven door Beam Team

Na een mysterieuze vliegtuigcrash ben je gestrand in de enorme wateren van de Stille Oceaan. Je bent alleen, kunt niet om hulp roepen en moet nu doen wat je kunt om te overleven. Ga onder water en op land op zoek naar spullen om gereedschap, wapens en onderdak te maken en zo in leven te blijven. Blijf alert: honger, dorst en blootstelling aan de weersomstandigheden vormen de grootste gevaren wanneer je geconfronteerd wordt met verraderlijke elementen en de gevaarlijke wezens van de Stille Oceaan.

Al eventjes mee gespeeld enige tijd geleden.

Het concept best aardig in het leven kan het altijd nog kariger.

Immers.

Maar vond het wel vrij schraal allemaal dat wel.

En bepaalde dingen ook erg stroef werken kwamen niet echt lekker uit de verf gewoon waardoor ik al gauw mijn geduld dan wel mijn interesse verloor en andere spannende dingen mijn aandacht begonnen op te eisen en dit op een zijspoor kwam te belanden allemaal net niet vermoedelijk.

Zoals dat dan gaat doorgaans.