Trials of Fire (2021)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Card / Board

Ontwikkeld door Whatboy
Uitgegeven door Whatboy

Een tactische Deck-Building Roguelite. Kies drie helden en ga het avontuur aan in een post-cataclysmische woestenij. Confronteer vijanden in een unieke mengeling van kaartspel en tactische positionering. Ontwikkel en verzamel wat je kunt om je decks aan te passen en een groep te maken die elke vijand aan kan!

avatar van FlorisV
Deze deckbuilder beviel me wat minder omdat de resource management zoals die uitgewerkt is niet aan mij besteed was, zo vond ik te vaak verplaatsing van de karakters op het bord te duur. Dit was iets wat in Gordian Quest beter voor me werkte. Ook vond ik de menu's grafisch niet goed afgewerkt. De artwork is ook weinig speciaal en vaak wat basaal. Gezien het enorme aanbod in dit genre ben ik daarom na een aantal uur hiermee bezig te zijn, weer verder gaan kijken.