Kaido Racer 2 (2006)

PlayStation 2

Ontwikkeld door Genki
Uitgegeven door Konami

Kaido Racer 2 richt zich op het racen in bergachtige gebieden, waarin nachtraces gehouden worden door Japanse autofanaten. Kaido Racer 2 gaat over een nieuw toernooi waarvan de huidige kampioen van verdwenen is en zijn plek heeft open gelaten voor nieuwe racers. Het spel bevat 19 banen, die een mix bieden tussen lange en korte circuits elk met zijn eigen moeilijkheden. Tijdens de race zorgen de weersomstandigheden voor extra problemen, zo kunnen zonnige dagen omslaan naar hevige stormen. Kaido Racer 2 bevat meer dan 180 auto’s van 16 verschillende fabrikanten, inclusief auto’s van verschillende Japanse en Europese autofabrikanten. Alle auto’s zijn volledig te customizen Van de vorm van de vleugels, de uitlaten, de kleuren en bestickering, de lichten tot het interieur van de auto.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.