Frane: Dragon's Odyssey (2019)

PlayStation Vita / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC
RPG / Action

Ontwikkeld door Exe-Create
Uitgegeven door Kemco

Kunah, een jongen van de vuurdraakstam, wordt op een dag opgeroepen door de god die over de bovenwereld, Vanneth, regeert. Hij heeft de nobele taak gekregen om Escude, een meisje van de engelenstam, terug te brengen naar Vanneth. Samen met zijn jeugdvriendin Riel, dochter van de ijsdraakleider, gaat hij op zoek naar het vermiste meisje. Gebruik wapens en magie om vijanden te verslaan. Verken dungeons, vervaardig voorwerpen, upgrade wapens, kook voedsel en geniet van het avontuur.