Hitchhiker: A Mystery Game (2021)

Apple iOS / Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Mad About Pandas
Uitgegeven door Versus Evil

Hitchhiker is een mysteriespel dat zich afspeelt op verlaten autowegen, waarin je de puzzel van je eigen achtergrondverhaal moet oplossen. Als lifter zonder geheugen of bestemming maak je een aantal ritten door een vreemd, prachtig landschap en onderzoek je de geheimzinnige verdwijning van iemand die je dierbaar is. De chauffeurs variëren van stoïcijnse boeren tot serveersters, en iedereen heeft een verhaal te vertellen. Aanwijzingen verschijnen, bondgenoten duiken op en niets is wat het lijkt. Tijdens je reis moet je de gebeurtenissen uit je verleden ontcijferen en de gevaren die op de loer liggen het hoofd bieden. Hitchhiker is een roadtrip-avontuur waarin je het onbekende gaat verkennen om jezelf te vinden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.