Dungeon and Gravestone (2021)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Wonderland Kazakiri
Uitgegeven door Wonderland Kazakiri

Ontwaakt uit een diepe slaap vond je jezelf in een stad die bestemd was om verslonden te worden door de Demonenkoning van de Dood. Er was maar één weg die naar buiten leidde, recht naar de ingang van de kerker. De poorten waren open. Een angstaanjagende plek waar bloed gestaag uit je wordt gezogen en je uiteindelijk niet kunt ontsnappen aan de omhelzing van de dood. Is het mogelijk dat de kerker van vorm verandert bij elke duik? Kun je het doolhof met verschillende valstrikken trotseren en veilig terugkeren? Kan de wereld gered worden? Duik in kerkers, verkrijg voorwerpen, versterk je uitrusting en richt je op lagere lagen. Verzamel voedsel, voltooi quests en vis zelfs voor je leven! Neem deel aan felle eindbaasgevechten! Het leven in de kerker is zeker riskant, maar het is ook superleuk! Een mysterieuze wereld waar niet alleen kerkers maar zelfs steden van uiterlijk veranderen. Jij bent degene die het mysterie van de kerker moet oplossen!