Stories Untold (2020)

Macintosh / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door No Code
Uitgegeven door Devolver Digital

Stories Untold is een adventure dat uit vier delen bestaat. Het is begonnen met het eerste deel, The House Abandon, dat oorspronkelijk was gemaakt als een 72 uur game jam project voor Ludum Dare 36. Het is beschikbaar als een afzonderlijk, gratis spel en het werd geremastered als een demo voor deze titel. Voortbouwend op het eerste deel werd het uitgebreid met drie extra delen die samen het complete verhaal vormen van Stories Untold. De vier delen zijn direct beschikbaar en worden via het hoofdmenu geselecteerd. Ze zijn bedoeld om in volgorde te worden gespeeld, maar in de opties kunnen ze alle vier tegelijk toegankelijk worden gemaakt.