AXS (2021)

Nintendo Switch
Sports / Action

Ontwikkeld door Max
Uitgegeven door Max

AXS laat spelers het plezier en de adrenaline van het snowboarden ervaren over bergketens over de hele wereld. Er zijn 20 levels vrij te spelen en je kunt kiezen uit 9 personages. AXS biedt realistische gameplay in elke run, waarbij spelers binnen de tijdslimiet van enorme open bergen kunnen stunten, tricken en snowboarden. Spelers proberen om de dodelijke afdalingen over de hele wereld, met inbegrip van de Himalaya te overwinnen. Gedurende het spel navigeren spelers door verschillende besneeuwde levels en voeren ze trucs uit. Ze krijgen punten voor het succesvol uitvoeren van trucs en stunts.