The Darkside Detective: A Fumble in the Dark (2021)

PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC / Macintosh / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Google Stadia

Ontwikkeld door Spooky Doorway
Uitgegeven door Akupara

Twin Lakes is een vervloekte stad. Niet zo vervloekt dat demonen de boel vernietigen, maar erger dan je sleutels altijd kwijt zijn of vaak in een plas stappen. Het is daar ergens tussenin, daar komt het op neer. Vervloekt genoeg om er last van te hebben. Vervloekt genoeg dat iemand moet ingrijpen… En daar komt The Darkside Detective om de hoek kijken. Zodra je 's nachts iets hoort ploffen, de rillingen over je rug lopen of je iets raars ruikt, dan is inspecteur Francis McQueen nooit ver weg.