Moon Raider (2020)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Android / Xbox One / PC / Macintosh / Apple iOS
Platform / Action

Ontwikkeld door Cascadia
Uitgegeven door Crescent Moon en Drageus

Ava is de jonge dochter van de briljante, maar ouder wordende wetenschapper Dr. Cavor en Selene, de voormalige koningin van de maan. Selene is een seleniet wiens leven afhangt van speciale energie die alleen maanstenen kunnen leveren. Omdat die er niet meer zijn en de tijd opraakt, vraagt Dr. Cavor Ava om de maan te doorzoeken en zoveel mogelijk stenen mee terug te nemen.