Touhou Hyouibana: Antinomy of Common Flowers (2017)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Action / Fighting

Ontwikkeld door Twilight Frontier en Team Shanghai Alice
Uitgegeven door Twilight Frontier, Team Shanghai Alice, Phoenixx en Sunfish

Vorm een ijzersterk duo en ga de strijd aan in dit spannende actiespel tegen andere spelers dat je niet meer loslaat! Dit is een actiespel tegen andere spelers waarin je de inwoners van "Gensokyo" bestuurt, een plaats waar mensen en youkai samenleven, en volg je het verhaal door terugkerende gebeurtenissen naar de resolutie.