Pocoyo Party (2021)

Nintendo Switch / PlayStation 4
Educational / Party

Ontwikkeld door Reco
Uitgegeven door Reco

Speel samen met Pocoyó en zijn vriendjes 6 leuke en leerzame minispellen waarmee je letters, cijfers, kleuren, en nog veel meer leert! Ieder niveau dat je uitspeelt is goed voor prijzen, zoals puzzels, plaatjes en exclusieve afleveringen van Pocoyó, die je kunt kijken wanneer je wilt. Speel met de hoofdpersonen van de serie in de multiplayer-modus, voor tot 4 spelers. Pocoyó, Nina, Pato en Elly wachten op je! Geniet van een grafische omgeving, ontworpen door de makers van de TV-serie zelf, met muziek en stemmen uit de orginele serie. Pocoyo Party is een videogame voor kinderen van 3-5 jaar die, gezellig samen met hun ouders, eenvoudige spelletjes en activiteiten kunnen doen, die zowel leuk als leerzaam zijn. Pocoyo Party is aangepast op hun kennis en vaardigheden, en de inhoud is goedgekeurd door experts en wordt ondersteund door onze ervaring in het maken van leermateriaal voor kinderen en peuters.