MLB The Show 21 (2021)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Sports

Ontwikkeld door Sony
Uitgegeven door Sony

Steel de show. Ervaar snellere, diepere en intensere wedstrijdactie van moment tot moment op het veld, met een verscheidenheid aan speltypen voor alle beginnende spelers en terugkerende doorgewinterde veteranen. Leid je speler naar Road to the Show en Diamond Dynasty glorie als een Two Way-Star. De game kent updates voor de speltypen Franchise en March to October, zodat je beter beslissingen kunt nemen voor de toekomst van je club.