Ghostanoid (2021)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Qplaze
Uitgegeven door JoyBits

Ons bedrijf dat verlaten huizen schoonmaakt, zoekt dringend een geestenverdrijver. We zijn erg goed in ons werk, maar deze keer worden we geconfronteerd met kleine, kwaadaardige en snel van begrip zijnde geesten. Iemand moet ze verdrijven. Wie kan dat anders zijn dan jij? Jij kunt het zeker. Geesten zijn erg gesteld op hun huizen en ze geven het niet zonder slag of stoot op. Ze zullen dingen naar je gooien, proberen hun huis te herbouwen en je productieve werk op alle mogelijke manieren dwarsbomen.