MotoGP 21 (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S / Nintendo Switch
Racing / Simulation

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Milestone

Beleef de meest authentieke en meeslepende race-ervaring op twee wielen met meer dan 120 officiële coureurs, meer dan 20 circuits en nieuwe en verbeterde functies voor een nog nooit eerder bereikt niveau van realisme. Maak kennis met de Long Lap Penalty. Herbeleef de geschiedenis van MotoGP™ met meer dan 40 historische coureurs en hun legendarische motoren. Neem je carrière als manager serieus en bepaal of je je wilt aansluiten bij een officieel team, of dat je zelf een gloednieuw team samenstelt. Kies vervolgens een team van professionals dat je bij zal staan bij de cruciale beslissingen die je tijdens het seizoen en je carrière moet maken: wat is het beste contract en hoe ga je je motor ontwikkelen? En als je de hoogste klassen bereikt, zet je je eigen Junior Team op poten en beheer je elk aspect daarvan.