Chivalry II (2021)

Action / Fighting
multi player / online

Ontwikkeld door Torn Banner
Uitgegeven door Tripwire en Deep Silver

Keer terug naar het ultieme middeleeuwse slagveld. Chivalry 2 is een multiplayer, first-person slasher geïnspireerd op epische middeleeuwse filmgevechten. Spelers komen midden in de actie van elk iconisch moment uit het tijdperk terecht - van botsende zwaarden en brandende pijlen tot uitgestrekte kasteelbelegeringen en meer.

• vanaf dinsdag 8 juni te koop voor de PC
  • vanaf dinsdag 8 juni te koop voor de PlayStation 4