F1 2021 (2021)

PlayStation 5 / PlayStation 4 / Xbox Series X/S / Xbox One / PC
Racing

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Electronic Arts

Elk verhaal heeft een begin in F1® 2021, de officiële game van het 2021 FIA Formula One World Championship™. Geniet van de geweldige nieuwe features van F1® 2021, waaronder het spannende verhaal 'Braking Point', een carrière voor 2 spelers en een nog echtere beleving met 'Echte seizoensstart'. Leid je team naar de top in de populaire 'Mijn Team' carrièremodus die tien jaar beslaat of ga nek aan nek in multiplayer en op gedeeld scherm. Laat je meeslepen door het grootste racespektakel van de planeet en race met de authentieke opstelling van twintig coureurs en tien iconische teams uit seizoen 2021.

• vanaf 16 juli te koop voor de PC
  • vanaf 16 juli te koop voor de PlayStation 4