Back 4 Blood (2021)

Xbox Series X/S / Xbox One / PlayStation 5 / PlayStation 4 / PC

Ontwikkeld door Turtle Rock
Uitgegeven door Warner Bros.

Back 4 Blood is een zenuwslopend coöperatief first-person schietspel van de makers van de veelgeprezen franchise Left 4 Dead. Je zit midden in een oorlog tegen de Ridden, slachtoffers van dodelijke parasieten die ooit menselijk waren, maar in angstaanjagende wezens veranderd zijn die als enige doel hebben om de restanten van de beschaving te verslinden. Het voortbestaan van de mensheid staat op het spel en het is aan jou en je vrienden om het gevecht met de vijand aan te gaan, de Ridden uit te roeien en de wereld te heroveren.

• vanaf 12 oktober te koop voor de PC
  • vanaf 12 oktober te koop voor de PlayStation 4