The Shadow Of Zorro (2002)

PC / PlayStation 2

Ontwikkeld door In Utero
Uitgegeven door Cryo

Los Angeles bruist van opwinding. Vanochtend maakt Fuertes, de nieuwe kapitein, zijn opwachting. Don Alejandro, de vader van Don Diego lijkt iemand te herkennen in de menigte. Kan dat de echte 'Slager van Zaragoza' zijn, de beruchte oorlogsmisdadiger waar Don Alejandro tegen had gevochten en daarbij verondersteld werd te zijn gesneuveld? En wie is die beeldschone jonge vrouw met de droeve ogen die naast hem staat en die Don Diego zo lijkt te hebben betoverd?, De gemaskerde held moet van goede huize komen als hij de vijanden te slim af wil zijn. Hij moet de schaduwen in en uitsluipen om zijn teken bij de vijanden achter te laten "Z" - Z voor Zorro!

Deze deed 't bij mij niet sloot telkens af na 't voorfilmpje.

avatar van Jim Carrey
Zorro Films en Series vind ik helemaal geweldig maar het spel daar vond ik over het algemeen niet veel aan het was af en toe eens Saai en dus : Niet Goedgekeurd bij mij in de Games Top 10.

De series waren al behoorlijk kut, dus ik ga hier sowieso mijn tijd echt niet aan besteden!

avatar van Tha Luz
Heb dit spel toendertijd erg vaak gespeeld,heb het gister geinstalleerd.
Missies sloegen soms gewoon nergens op alleen die missie in die kerk was wel lachen.De gevechten waren opzich nog wel aardig maar erg simpel.Graphics geef ik een 6 gameplay een 5
2.5

War-Ultima
Dit was een spel die ik echt letterlijk uit mijn raam had gegooid