FIA European Truck Racing Championship (2019)

Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC
Racing / Simulation

Ontwikkeld door N-RACING en Kylotonn
Uitgegeven door Bigben, Nacon en 3goo

De enige officiële race-simulatie die alle unieke karakteristieken kent van het ETRC. De game geeft alle race fans een compleet nieuwe rijervaring met het racen van een reusachtige vijf ton zware, 1000 paardenkracht tellende truck, tegenover 12 andere racers waarbij alle regels en restricties in acht dienen te worden genomen om penalty's te voorkomen.