Ruvato: Original Complex (2020)

PC / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door REMIMORY
Uitgegeven door REMIMORY

Als de overgelopen security-agente Ria op missie wordt gestuurd om Dr. Jorgan, de hoofdonderzoeker van haar voormalige werkgever, te kidnappen, ontdekt ze dat zijn onderzoek naar het kopiëren van zielen al in zijn testfase is. In zijn lab ontmoet ze echter het jonge meisje Ai. Vastbelsoten haar voor de experimenten te beschermen besluit ze haar ook mee te nemen. Maar als de missie daarop gruwelijk in de soep loopt, raakt ze dodelijk gewond en nemen ze Ai weer mee terug naar het complex. Ria wordt wakker in een nieuw cyberlichaam met ongekende krachten en besluit deze te gebruiken om Ai weer te redden.