Legends of Talia: Arcadia (2017)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 5 / PlayStation 4

Ontwikkeld door Winged Cloud
Uitgegeven door Winged Cloud en Gamuzumi

Arcadia is een legendarische ridder die in onnoemelijk veel veldslagen heeft gevochten in het door oorlog verscheurde land Talia. Met haar zwaard heeft ze honderden vijanden van Talia verslagen... Maar er is één legende over Arcadia waar iedereen over zwijgt. Meer dan tien jaar geleden viel een gehoornde draak Freycross Village aan. Het dorpje brandde tot de grond toe af en bijna alle inwoners zijn omgekomen. Arcadia is dan wel een held, maar de mensen die de aanval op Freycross Village overleefden, haten haar. Ze zien haar zelfs liever dood.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.