Where The Heart Leads (2021)

PlayStation 4

Ontwikkeld door Armature
Uitgegeven door Armature en Perpetual

Where The Heart Leads is een dromerige, verhalende avonturengame, waarin je met het hele spectrum van ingewikkelde emoties van het leven te maken krijgt. Op een noodlottige, stormachtige avond daalt echtgenoot en vader Whit Andersen af in een enorme sinkhole om de hond van het gezin te redden. Na een val in de duisternis komt Whit terecht in een rijk dat zijn voorstellingsvermogen te boven gaat, waar momenten uit zijn verleden, heden en toekomst zich als dromen openbaren. Terwijl zijn levensverhaal zich voor hem ontvouwt, krijgt hij het vermogen om het te veranderen. Stap in Whits bestaan en beleef de avonturen van zijn jeugd, de successen en zorgen uit zijn volwassen leven en de onzekerheden van de ouderdom. Leid een heel leven vol keuzes en ervaar de gevolgen.

Erg nieuwsgierig naar deze game!