Hot Wheels Unleashed (2021)

Xbox Series X/S / Xbox One / PlayStation 5 / PlayStation 4 / Nintendo Switch / PC
Racing / Action

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Milestone

Verzamel de mooiste voertuigen uit de wereld van Hot Wheels, bouw coole circuits en geniet van supersnelle races. Laat zien wat je kunt tijdens vette races waarin alles draait om lol! Drift, laad de booster op en lanceer jezelf door spectaculaire loopings. Maar pas op! Rij je te langzaam, dan breekt de zwaartekracht je op. Race met vrienden op een gedeeld scherm voor 2 spelers of online met maximaal 12 spelers in online uitdagingen. Organiseer je races in enorme, interactieve omgevingen, waarin elk object een onmisbare rol kan spelen. Versier je persoonlijke kamer met talloze elementen die je verzamelt tijdens je avontuur en organiseer er fantastische races.

avatar van thoyouknow1980
Klein maar oh zo fijn
Balen weer geen F-zero..balen weer een schild in je kont voor de finish in Mariokart.
Niet meer getreurd hier is Hot Wheels Unleashed.
Wat mij betreft de beste Arcade racer tot nu toe.
Om te beginnen wat een graphics echt niet normaal zo mooi en scherp
En dan de besturing echt spot on het rijd verbazend lekker en smooth.
Geen vervelende powerups gewoon racen en nitros.
Er is ook meer dan genoeg te doen,je kunt zelfs je eigen banen maken.
De referentie Fzero was niet voor niks want het heeft dezelfde fun facor als die N64 versie,aleen rijd dit veel beter.
Splitscreen met een buddy op de bank kan ook.
Gewoon een geweldig goede fun racer dit en die autotjes..cuteā¤

Het is een verassend goede arcade racer. Het doet mij een beetje denken aan Need For Speed meets Mario Kart. Ik heb de GOTY versie gekocht waardoor ik alle DLC meekreeg. Dit heeft het racegenot wel aanzienlijk vergroot omdat er echt tientallen wagentjes al unlocked waren.

Het unlocksysteem is anders best een beetje gaar met lootboxes. Wel in game lootboxes dus er komt geen geld aan te pas, maar als ik zo alles moet vrijspelen is het al snel niet leuk meer. Ook omdat je dubbele auto's kan krijgen die je dan weer kan inruilen voor onderdelen om te upgraden, maar de main campaign biedt al voldoende onderdelen.

De game is echt haarscherp. Niet normaal. Ook de autootjes zien er echt uit als speelgoed auto's en hebben ziek veel detail. Jammer is wel dat er veel herhalende tracks inzitten. Zoveel zelfs dat ik de DLC campaigns niet heb uitgespeeld maar alleen ff heb gechecked.

Er zit ook een track builder in. Daar heb ik me niet aan gewaagd, maar het is wel lachen om online tegen anderen te racen op zelfgemaakte banen.

Ohja, en heel de campaign dezelfde 3 liedjes horen was ook wel een dingetje.