Dungeons & Bombs (2020)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / PlayStation Vita / Xbox One / Nintendo Switch
Puzzle

Ontwikkeld door Pigeon en Sometimes You
Uitgegeven door Pigeon en Sometimes You

Dit is een dynamische samensmelting van klassieke puzzels met kisten en bommen. Wanneer de vijand slachtoffers meesleept naar donkere schuilplaatsen en snode daden verricht, komt de held met het zwaard hen altijd redden. Maar wat als de held geen zwaard heeft, maar wel veel enthousiasme en een eindeloze voorraad explosieven? Dat belooft niet veel goeds voor de slachtoffers ... Ga door duistere labyrinten van kerkers en doe je best om jezelf niet op te blazen!