Astro Aqua Kitty (2021)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Tikipod
Uitgegeven door Tikipod

Kies je bemanning en ga op onderzoek uit naar mysterieuze asteroïden. Ga de strijd aan met bizarre vijanden, ontgin edelstenen, pak nieuwe wapens, installeer upgrades en ontgrendel de unieke vaardigheden van je bemanning terwijl je XP verdient. Pas alleen op voor plunderende piratenkonijnen, die altijd als eerste bij de buit willen zijn!

• vanaf donderdag 15 april te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf donderdag 15 april te koop voor de PlayStation Vita