Deponia Doomsday (2016)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Daedalic
Uitgegeven door Daedalic

In dit vierde deel in de Deponia serie staat onze held Rufus eindelijk op het punt om, per luchtballon, naar Elysium te vliegen. Maar op het moment dat hij en zijn vriendin Toni in willen stappen, krijgt hij een extreem deja-vu, dat dit alles zich al eens heeft afgespeeld en slecht afloopt. De enige organisatie die hem kan helpen deze dodelijke uitkomst af te wenden zijn de Organon, een mysterieuze samenzwering van experts in vierdimensionale fysica.