Deponia Doomsday (2016)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Daedalic
Uitgegeven door Daedalic

In dit vierde deel in de Deponia serie staat onze held Rufus eindelijk op het punt om, per luchtballon, naar Elysium te vliegen. Maar op het moment dat hij en zijn vriendin Toni in willen stappen, krijgt hij een extreem deja-vu, dat dit alles zich al eens heeft afgespeeld en slecht afloopt. De enige organisatie die hem kan helpen deze dodelijke uitkomst af te wenden zijn de Organon, een mysterieuze samenzwering van experts in vierdimensionale fysica.

Voor ca 1,50€ downloaden op de playstation store, lijkt me een leuk spelletje

Maurice40 schreef:
Voor ca 1,50€ downloaden op de playstation store, lijkt me een leuk spelletje

Is volgens mij deel van een serie, denk dat de andere delen ook voor bijna gratis te halen zijn!

Dit is idd het vierde en laatste deel in de Deponia serie...

Dacht ook, voor die prijzen wil ik de hele serie wel in huis halen, maar het derde deel is in de EU en VS uit de PS store verwijderd, omdat deze scene racistisch werd bevonden...